Czytelnicze plany l styczeń 2019


Witajcie po długiej przerwie. Przygotowałam dla Was coś, czego jeszcze na moim blogu nie było, a co robi każdy zagorzały czytelnik posiadający półki pełne ciekawych pozycji. Czytelnicze plany na styczeń to wpis może stanowić dla nas swoistą motywację do czytania zalegających na półce niekiedy latami książek "na kiedyś tam".
Koniecznie dajcie mi znać co sądzicie o tego typu postach, bo być może posty tego typu będą pojawiały się częściej.


 Lato utkane z marzeń
Gabriela Gargaś 
Wydawnictwo Czwarta Strona 
Liczba stron: 368

Gabriela Gargaś – czarodziejka kobiecych uczuć – zaprasza do urokliwego pensjonatu w Bieszczadach, gdzie wszystko może się zdarzyć…

W małym bieszczadzkim miasteczku czas płynie leniwie. W ogrodzie przy Różanym Pensjonacie rozkwitają róże, a serce Michaliny tęskni za mężczyzną, którego pokochała pewnego zimowego wieczoru. Jej wybranek jednak odwiedza ją zdecydowanie zbyt rzadko, przez co ich miłość zostaje wystawiona na próbę.

Sielską atmosferę zburzy przybycie tajemniczego Przemka, który spróbuje oczarować Michalinę i skraść jej serce. Czy uda mu się sprawić, że dziewczyna zapomni o ukochanym?

W malowniczej scenerii goście pensjonatu przeżyją niezapomniane chwile, a ich los się odmieni i dostaną od życia drugą szansę. 




Olive Kitteridge
Elizabeth Strout
Wydawnictwo: Wielka Litera
Liczba stron: 384


Nigdy nie przeprasza. Silna, arogancka i bezkompromisowa.Taka z pozoru jest Olive Kitteridge, surowa nauczycielka matematyki, oschła żona i wymagająca matka. Z okruchów zdarzeń codziennego życia wyłania się jednak portret niejednoznacznej, fascynującej osoby. Poprzez losy Olive i innych mieszkanców nadmorskiego miasteczka Crosby poznajemy świat ludzi, którzy są spragnieni uwagi, czułych gestów i zrozumienia. Tymczasem prowadzą międzypokoleniowe wojny, zamykają się we własnych światach, wspominają przegrane marzenia i niespełnione miłości.

Takie tajemnice kryją się pod warstwą sielankowego uroku małego miasteczka, które wydaje się beztroskim i szcześliwym miejscem na ziemi.








Nie odpuszczaj
Harlan Coben 
Wydawnictwo: Albatros
Liczba stron: 400

.

Przed laty, jeszcze w szkole średniej, detektyw Napoleon „Nap” Dumas stracił brata. Leo i jego dziewczyna Diana zostali znalezieni martwi na torach kolejowych. W tym samym czasie zniknęła bez śladu również Maura, którą Nap uważał za miłość swojego życia.
Kiedy po latach od zaginięcia Maury śledczy znajdują jej odciski palców w samochodzie należącym do podejrzanego o morderstwo, Nap rozpoczyna gorączkowe śledztwo. Zamiast odpowiedzi natrafia jednak na kolejne niewiadome. Okazuje się, że nie wiedział nic ani o kobiecie, którą kochał, ani o przyjaciołach z dzieciństwa, ani o opuszczonej bazie wojskowej, w pobliżu której dorastał, a przede wszystkim – nie wiedział nic o Leo i Dianie, których śmierć jest o wiele bardziej mroczna i przerażająca, niż kiedykolwiek mógłby sobie wyobrazić.

Fałszywe tożsamości, mroczne rodzinne sekrety i tajemnicze spiski – czyli wszystko to, za co czytelnicy kochają mistrza thrillerów – Harlana Cobena!





Ślub
Nicholas Sparks
Wydawnictwo: Albatros 

Liczba stron: 272 


Wilson Lewis, wzięty prawnik, uważa się za przykładnego męża i ojca. Nie może zrozumieć, dlaczego relacje z żoną i dziećmi układają mu się coraz gorzej - aż do chwili, gdy zapomina o dwudziestej dziewiątej rocznicy ślubu. Postanawia bardziej się starać, by pójść w ślady teścia, który przez pięćdziesiąt lat żył w szczęśliwym związku. Trzydziesta rocznica ślubu ma być wyjątkowa. Tymczasem okazuje się, że jego córka chce wziąć ślub właśnie tego dnia!








Tak prezentuje się mój styczniowy "zalegający" stosik książkowy". Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać wszystkie zaplanowane pozycje. Czasami z planami, nawet czytelniczymi bywa różnie, bo zawsze pojawi się coś ekstra, co warto przeczytać teraz, już, natychmiast! Cóż.. dobrych książek nigdy dość. 

Co Wy planujecie przeczytać w styczniu? A może ktoś z Was czytał którąś pozycję z mojego zestawienia? 
Koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu, bo jestem bardzo ciekawa! 

Moje czytelnicze postępy i nie tylko możecie śledzić tutaj: facebook
Zatrzymać Chwile Ulotne 

Komentarze

  1. Ja planuję przeczytać dalsze części Wiedźmina potem mam w planie Władcę Pierścieni znam wszystkie filmy to książka to jednak coś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie kupuję sobie całą serię i też chce przeczytać. Kultowa seria. 😀😀😀

      Usuń
  2. Bardzo fajnie że planujesz i dużo czytasz. Wstyd się przyznać ale ja dopiero trzecią książkę w tym roku zaczęłam. Planuję Okularnika Bondy. Pochłaniacza już pochłonęłam. Świetnie pisze ta Kaśka, przynajmniej dla mnie . Moja mama też ją lubi. W sumie to ona mnie namówiła. Cobena również lubię. Dwie jego książki już przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kto nie boi się prawdy - Iluminacja Wieku Młodością Zroszonego Recenzja.

W kierunku zachodzącego słońca - recenzja l pierwszy patronat

Zupełnie nowe miejsce.