Zupełnie nowe miejsce.

Witaj,

Znów jestem w domu wiesz?
To zupełnie nowe miejsce, trochę tu strasznie – tak cicho i pusto, ale czuje, że wróciłam do domu. Wiem, że to będzie nasze nowe miejsce, że stworzymy własną przestrzeń, razem prawda?
Wiesz, tak naprawdę... trochę się boje, bo choć czekałam na tę chwilę niezliczoną ilość godzin – nie wiem jak będzie.
To przecież zupełnie nowe miejsce – szarość ścian i wszechobecna pustka sprawiają, że czuję się trochę niepewnie. Nie ma tu przecież ulubionego fotela i różowej lodówki w stylu retro, która była ozdobą poprzedniego lokum.
Tam skąd przybywam (Zatrzymać Chwile Ulotne) znałam wszystko. Na wylot znam każdy kąt, nie straszne mi były wszędobylskie detale, nic nie było w stanie mnie zaskoczyć, wiesz? Doskonale wiedziałam w którym miejscu stoi ulubiony kubek, albo gdzie ukryłem mój sekretny „kocyk na smutki” o istnieniu którego jak dotąd wiedziało niewielu. Wiedziałam to wszystko, bo stworzyłam tą przestrzeń. Była moja. Tworzyłam ją delikatnie, każdego dnia malując ściany kolorytem zdarzeń ubranych w słowa. Stworzyłam swój dom, moje miejsce, moją przestrzeń... a teraz? Tu? Niczego tu nie ma. Jest szaro, cicho – to przestrzeń tak niepewna przyszłości. Trochę się boję, wiesz?


  jesteś tu ze mną..

Trzymasz mą  dłoń, a ja stojąc na progu nowego „domu”, zachęcona niczym innym niż spokojne brzmienie Twojego głosu tuż obok mnie – po prostu, zamykam oczy. Stojąc na progu tej nowej nieznanej przestrzeni, powoli wypuszczam powietrze z płuc. Czuję się tak, jakbym wstrzymywała je od bardzo dawna, wiesz?
Wdychając subtelny zapach świeżości, która niesie ze sobą ta niezbadana jeszcze przestrzeń czuję się wolna. Choć ta nowa przestrzeń jest mi wciąż obca, skrywa w sobie wiele niewiadomych i niezliczone ilości sekretów - to nic. Czuję, że .. wróciłam do domu.
Jesteś tu ze mną, trzymasz mą dłoń. Wiem, że jesteś tu z jakiegoś powodu... pewnie tak jak ja, jesteś ciekaw, co się tutaj wydarzy. Dziękuję, że mogę tu być właśnie z Tobą, bo jeśli jesteś dziś ze  mną to znaczy, że zaufałeś słowom.

to znaczy, że Zatrzymać Chwile Ulotne jednak coś znaczy.


Niektóre  chwile mają to do siebie, że zapisujesz je w swoim życiu jako te szczególne. Traktujesz je wyjątkowo, zupełnie jak ja powyższe słowa. Jeśli wciąż tu jesteś traktuj, je jako swego rodzaju podziękowanie.  Dziś Twoja obecność jest znakiem, że razem zaczniemy od nowa. Dziękuję, bo sytuacja jest wyjątkowa.
Pamiętajcie, że to wszystko co mamy, to nieco więcej niż słowa. Bądźcie ze mną nadal,  właśnie razem zacznijmy od nowa! 


Znajdź mnie: facebook

Więcej o mnie o mojej dotychczasowej twórczości do końca lutego znajdziesz także tu: Zatrzymać Chwile Ulotne - zajrzyj i przekonaj się czy chcesz towarzyszyć mi w dalszej przygodzie, tutaj .. w zupełnie nowym miejscu, będzie mi bardzo miło! 

Dajcie znać w komentarzu,  kto już miał  okazje czytać moje teksty, a kto spotkał się ze mną po raz pierwszy? Jestem bardzo ciekawa! 

Niezależnie od wszystkiego 
Dziękuję, że jesteś.... ZACZYNAMY OD NOWA, RAZEM! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kto nie boi się prawdy - Iluminacja Wieku Młodością Zroszonego Recenzja.

W kierunku zachodzącego słońca - recenzja l pierwszy patronat

...za bramą fantastycznego świata l Zakon Achawy Tom I - recenzja